A WordPress régen még csak egy egyszerű blogmotor volt, így nem csoda, hogy nagy hangsúlyt kaptak benne a bejegyzések. A blogolás és a tartalommarketing fokozatosan egyre népszerűbb lett, és a WordPress-nek is egyre többen szavaztak bizalmat.
Ha valamilyen érdekes témában olvasgatsz a neten, a legvalószínűbb, hogy éppen egy blogbejegyzés van előtted.
Tudni lehet, hogy ki a szerzője (mert megvan neked is a kedvenced), hogy mikor írta, amit írt (mert fontos, hogy aktuális legyen), és hogy milyen kategóriában, szűkebb témában fejtette ki a gondolatait (mert nem érdekelhet minden mindenkit).
Ha ügyes és kitartó vagy, bejegyzéseket rendszeresen írsz és teszel közzé te is. Itt tehát a lényeg a friss, dinamikusan változó tartalom – elsősorban a szöveg (+ kép) – lesz, amit mindig egy adott keretben jelenítesz meg.
A bejegyzéseket ízlés szerint felső/oldalsó menüsor, tartalomjegyzék, hozzászólások, valamint általában egy oldalsáv és azok elemei kísérik. Ezeket elég az elején egyszer jól beállítanod, és utána már mindig a te ízlésednek megfelelően jelennek meg.