Csatlakoznál az egyik legjobb WordPress weboldalakat készítő és oktató vállalkozás csapatához?
Izgalmas kihívásokkal, folyamatos fejlődési lehetőségekkel és kiváló környezetben várunk.
Vállalkozásunk 2 fő részre bontható: WPKurzus és WPViking Agency.
A WPKurzusnál 2015 őszén kezdtünk el dolgozni azon, hogy a legegyszerűbb módon megtanítsuk átlagembereknek a weboldalkészítés mesterségét.
Öcsémmel, Bencével (én Attila vagyok) vágtunk neki az útnak.
Azóta egyre több mindent tanítunk, fő tanfolyamainkban szabadúszó weboldal készítőket valamint kezdő webshopos vállalkozókat képzünk. Eddig több, mint 3.000-en tanultak prémium képzéseinken.
A WPViking Agency-t 2020-ban indította el Bence és Dani. Már több, mint 500 ügyfélnek készítettünk jobbnál jobb weboldalakat és webáruházakat. Volt szerencsénk együtt dolgozni a Számlázz.hu-val, az Intercontinental-al, Unicef-el és sok más szuper céggel.
A 2 „divíziónk” szorosan kapcsolódik egymáshoz, együtt építjük a vállalkozásunkat.
Ha többet szeretnél rólunk tudni, akkor megteheted a Rólunk oldalainkon (WPKurzus, WPViking Agency).
Az állandó csapatunk jelenleg 12 főből áll, célunk a szervezett fejlődés, növekedés, amibe reméljük hogy te is beleillesz.
A munkánkat komolyan vesszük, de nem csak annak élünk.
Szeretünk fejlődni, tanulni, egyedit létrehozni, de azért járunk be az irodába, mert jól is akarjuk érezni magunkat.
Egyre jobb csapatot építünk, ami csak kiváló szakemberrekkel lehetséges, így ha te is annak érzed magad, akkor nálunk a helyed.
Alapító, tulajdonos
Alapító, tulajdonos
Alapító, tulajdonos
E-learning menedzser
Sitebuilder
Projektmenedzser
Marketing menedzser
UI designer
E-learning menedzser
Marketing menedzser
Marketing menedzser
Virtuális asszisztens
Meglévő ügyfeleink weboldalainak továbbfejlesztése, beleértve a szükséges frissítéseket és módosításokat.
A WordPress weboldalak rendszeres frissítései. Biztonsági ellenőrzések, teljesítmény optimalizálása, hogy a weboldal gyors és biztonságos maradjon.
Az ügyfelek és a belső csapat technikai támogatása, beleértve a weboldallal kapcsolatos kérdések és problémák kezelését.
A weboldal teljes körű értékelése a sebesség, a biztonság és a felhasználói élmény szempontjából. Az audit során azonosított problémákra és fejlesztési lehetőségekre vonatkozó javaslatok megfogalmazása a projektmenedzserek számára.
Belső és ügyféllel való megbeszélések a projektek előrehaladásáról, a problémák megoldásáról és az audit eredményeinek megvitatásáról.
A tanulói Facebook csoportjainkban és e-mailben is naponta kapunk kérdéseket, amelyek egy részének a megválaszolása lesz a feladatod.
Ezért is fontos a WordPress hozzáértés, a tananyagaink ismerete és egy kis oktatói véna is.
A szakmai skillek mellett, a személyiségedre és soft skillekre is fókuszálunk egy új csapattagnál.
Kérlek ha valamilyen készséggel nem rendelkezel, ami elvárásunk, akkor ne jelentkezz, kivéve ha van erős indokod, hogy miért lennél mégis jó csapattag számunkra.
Érted az összefüggéseket, a rendszer működését és szereted is használni. A WordPress, Elementor és WooCommerce alapos ismerete elengedhetetlen.
A weboldal betöltési sebességének javítása a felhasználói élmény és a keresőmotorok rangsorolásának szempontjából. Ez magába foglalja a képek optimalizálását, a kód minimalizálását és a gyorsítótárazási technikák alkalmazását.
Alapos ismeretek a webhosting beállításokkal, szerverkonfigurációkkal és adatbázis-kezeléssel kapcsolatban. Ez magába foglalja a tárhely kiválasztását, a DNS beállítások kezelését, az SSL tanúsítványok telepítését, a biztonsági mentések és helyreállítások menedzselését.
Képesség a kreatív és logikus megoldások megtalálására a kihívások és technikai problémák esetén.
Az új technológiák és módszerek iránti érdeklődés, illetve folyamatos szakmai fejlődésre való törekvés.
Gyors alkalmazkodás a változó projektigényekhez és technológiákhoz, valamint nyitottság az új megoldásokra.
Minőségi munkát akarunk létrehozni és olyan segítséget keresünk, aki ugyanígy van vele. Ne csak a munkaidőt akard eltölteni, hanem merj alkotni.
A tökéletességre való törekvés, ami túlzott időt vesz igénybe egyes feladatokon, és akadályozza a projekt haladását. Ez különösen problémás lehet gyorsan mozgó projektekben, ahol a határidők betartása kritikus.
A projekt részleteinek, várakozásoknak, vagy műszaki problémáknak nem megfelelő kommunikálása, ami félreértésekhez és projekt késedelmekhez vezethet.
A saját hibák vagy hanyag munka elismerésének hiánya, ami akadályozza a tanulási folyamatot és csökkenti a csapaton belüli bizalmat.
Nézd, én hagyom a marketinges bullshitet, nem is értek hozzá, szóval azt olvasod, amit tényleg gondolok, úgy ahogy gondolom. 3 év távlatából ami a legjobban leírja, hogy milyen itt dolgozni: Voltam csomó helyen, offline, online egyaránt, de mindenhol 3 óra után alig vártam, vége legyen a napnak. A végén hulla fáradtan dőltem ki az ágyba, mint egy darab fa. Tehát nem igazán szerettem a hétfőket, meg nagyon a többi napot sem 😀
Mióta a Vikingekkel dolgozok együtt, egy hosszú nap végén tele lelkesedéssel, ötletekkel és energiával kapcsolom ki a gépet és abszolút képes vagyok hasonló motivációval várni az összes hétfőt. 😀
Nem könnyű megfogni, hogy mitől van ez a kontraszt, de szerintem több tényező eredménye: Egyrészt tényleg képesek vagyunk haverként kommunikálni, poénkodni egymással, de a munkánkat halál komolyan vesszük, amiben elég jók is vagyunk. Másrészt rengeteget fejlődtem szakmailag, ugyanakkor ők is nyitottak az ötleteidre, meglátásaidra és el is várják azokat. Szóval a "droid munkát" itt elfelejtheted. Emberileg talán többet is kaptam, mint elvárható. Tényleg sok segítséget kapunk egymástól munkában és magánéletben is, szóval a légkör igazán családias.
Pont emiatt olyan családtagot keresünk, aki nem csak kivesz a közösből, hanem tovább építi a csapatot. Ha szeretnél egy igazán király helyen, jó légkörben dolgozni és fejlődni, akkor itt tuti imádni fogsz. 😉
Főállású pozíciót hirdetünk, aminél a teljesen normál, 40 órás bejelentett munka és az alvállalkozói munkavégzés is lehetséges.
Nem akarunk a versenyképes fizetés kifejezéssel dobálózni.
Fontos, hogy előre lásd mire számíthatsz és arra is, hogy mi milyen tudunk ajánlani.
Alkalmazotti munkaviszony és számlázás is lehetséges, megegyezés tárgya.
2022-ben kezdtünk el irodában dolgozni és nagyon szeretjük.
A XI. kerületben dolgozunk a Gárdonyi térnél egy 110 négyzetméteres irodában. Itt várunk téged is heti 3-4 napon.
A világ legjobb weboldalait és képzéseit akarjuk létrehozni, ami csak a legjobb emberekkel működik. Várunk szeretettel jó hangulatú, intelligens csapatunkba!
Szoktunk együtt szabaduló szobába járni, kajálni, van hogy jön az irodába jóga tanár és alig várom, hogy megmutassam a társasjáték gyűjteményem.
Biztosítunk számodra laptopot (Macbook Air), billentyűzetet, egeret, plusz monitort, kávét, üdítőt, nassolnivalót és minden szükséges eszközt.
Hiszünk abban, hogy akkor fogod a te is legjobban érezni magad, ha megkapod hozzá a megfelelő feltételeket.
A betanulást egyből azzal fogod elkezdeni, hogy elvégzed az egyik képzésünket, amiért mások százezreket fizetnek hogy megtehessék.
A közös munka során pedig folyamatosan tananyagot fejlesztünk, amivel te is rengeteget fogsz tanulni.
Így tudsz jelentkezni a WPViking csapatához:
Az itteni jelentkezés után kapni fogsz egy emailt egy másik űrlappal.
Jobban meg szeretnénk ismerni, kíváncsiak vagyunk a skilljeidre, az eddigi tapasztalataidra.
Csak akkor nézzük meg az önéletrajzodat, ha a kérdőívet is kitöltöd. Ezután viszont mindenképp visszajelzünk, hogy továbbjutottál-e.
Ha értesítettünk a kérdőívről való továbbjutásról, akkor jön egy próbafeladat, mert azt tapasztaltuk, hogy ez egy szuper értékmérő.
Pozíció feladatkörével kapcsolatos feladatod lesz, aminek az elkészítésére 7 napot adunk.
Ha úgyérezzük, hogy sikerrel vetted az akadályokat, akkor jön a személyes találkozó.
A jelentkezés lezárult. Amennyiben úgy érzed, hogy szeretnéd így is leadni a jelentkezésedet, akkor írj a support@wpkurzus.hu e-mail címre és elmentjük a jelentkezésedet későbbre.
2015-2025 © WPViking Kft. – Minden jog fenntartva!