Építs profitábilis webshopot
4 hónap alatt

Szállj ki a mókuskerékből, sajátíts el a piacon tényleg értékes készségeket, és válj igazi e-kereskedő vállalkozóvá – nagy pénzügyi tőke és előzetes tudás nélkül.

Webshop - E-kereskedelem

Az út a szabadság felé

Az alkalmazotti lét olyan korlátok közé szorít, amikből nem lehet egyszerűen kitörni.
  • Pénzügyi korlát
  • Időbeli korlát
  • Helybéli korlát
Nem fogsz tudni sokkal több pénzt keresni. Nem dolgozhatsz akkor, amikor akarsz. Nem dolgozhatsz onnan, ahonnan akarsz. Bizonyos korlátokra és keretekre szükségünk van az életünkben, de sokkal egészségesebb és több boldogságot ad, ha az életünket mi keretezzük be saját magunk számára. A legnagyobb szabadság elérése csak akkor lehetséges, ha kitörsz az alkalmazotti létből, és megmártózol a vállalkozói tengerben. Vállakozóként több előnyt is élvezhetsz:

Több pénz

Szabadság

Célt ad

Szórakoztató

Nincs főnököd

Folyamatos tanulás

Nem akarom eltitkolni, vannak hátrányai is a vállalkozói létnek, mert egy ideig bizony többet fogsz dolgozni, nagyobb felelősséget kell vállalnod, és egy csomó döntést önállóan kell meghoznod.

De a lehetséges nyeremény, ha sikeres leszel, annyira nagy, hogy óriási hiba lenne még csak meg se próbálni.

Na de milyen vállalkozásba érdemes belevágni?

Milyen vállalkozást indíts?

Különböző vállalkozási kategóriák vannak, de egy kezdő vállalkozónak egyáltalán nem mindegy, hogy mibe vág bele. Nincs tökéletes vállalkozás, mert ha lenne, akkor mindenki ilyet indítana. De a következő kritériumok legnagyobb részével kell rendelkeznie egy igazán jó vállalkozási ötletnek / kategóriának:

2 féle vállalkozási kategória van, amelyekre az itteni kritériumok nagy része igaz – Szolgáltató és Webshopos vállalkozások.

Mindkettő jó választás lehet, nem tagadom.

Egy webáruházas biznisz indításában az a nagy plusz, hogy könnyebben növelhető igazán naggyá, évente 100-500+ milliós vállalkozássá.

Webshop - E-kereskedelem - Webáruház

Az igazán skálázható vállalkozási forma

Amikor az idődet adod el és szolgáltatsz valamit, akkor mindig korlátok közé lesz szorítva az életed, mert mindenkinek 24 órája van.

Úgy lehet legkönnyebben igazán naggyá válni, és szinte passzívan, időfüggetlenül pénzt keresni, ha TERMÉKES vállalkozást indítasz.

A legjobb termékes vállalkozások pedig a webáruházas bizniszek.

Miért webshop?

Skálázható

A termékek elkészítését és szállítását nem neked kell kivitelezned, így elméletben bármennyit eladhatsz belőlük. Persze vannak korlátok, de mindig lesz lehetőséged új termékek beszerzésére, új piacokra való betörésre. Határ a végtelen óceán (ha már Vikingek vagyunk).

150-200.000 Ft-ból is elindítható

Egy kezdő vállalkozónál fontos, hogy ne kelljen sok pénzt belefektetni. Webshop esetén a megfelelő üzleti modellel 200.000 Ft-ból már simán el lehet indulni. Erre ráadásul nincs egyből szükség, hanem 3-4 hónapon belül oszlik el a befektetés.

Passzív(abb) jövedelem termelhető

Passzív jövedelemnek nevezzük azt, amikor akkor is keresel pénzt, amikor nem dolgozol. A webshop nem teljesen ilyen, van vele munka, de a legjobb érzés az, amikor megjön az 1. e-mail egy vásárlásról, amikor épp a fürdőkádban pancsolsz, vagy a kertben játszol a kutyával. A legfontosabb célom, hogy ezt segítsek neked átélni.

Megtanulható

Egy profitábilis webshop elindításához és üzemeltetéséhez szerteágazó készségek szükségesek. Ezért van az, hogy sokan belebuknak. A jó hír viszont, hogy ezek a készségek a megfelelő helyekről megtanulhatóak, ráadásul nem csak webshopozásra használhatóak.

Időben és helyben rugalmas

A fizikai üzletekkel ellentétben egy webshopot a saját hálószobádból is el tudsz indítani egyedül, egy laptoppal. Az elején dolgozhatsz este, hétvégén, vagy akár munkaidőben (pszt, nem én mondtam). Később is magadra tudod szabni a működésedet, ahogy neked a legkényelmesebb.

Kedvező adózás

Meglepő módon a webshopozásnak elég jó adózási lehetőségei vannak. Konkrétan éves 12 millió Ft bevételig mellékállásban vagy tanulóként szinte adómentesen lehet vállalkozni. Főállásban vagy efelett az összeg felett is nagyon kedvezőek a lehetőségek.

Szerteágazó készségek

Mi szükséges egy sikeres webshophoz?

Az egyre jobb és egyszerűbben használható eszközök, könnyebb szervezési lehetőségek, és lézerpontosan célozható marketing taktikák megjelenésével egyre többen vágtak bele e-kereskedelmi vállalkozás indításába.

De mégis sokan elbuktak…

Igaz, hogy ez egy olyan vállalkozói lehetőség, ami szinte bárki számára elkezdhető, de a sikeres webshop anatómiája 3+1 pillérből és sok kis tudásfaktorból áll össze.

Termékválasztás

Piackutatás

Piacismeret

Sikeres termék faktorok értékelése

Réspiacok

Webáruház stratégia

Gyártó / nagykereskedő keresése

Tárgyalás

Logisztika

Rendelés teljesítése

Webáruház és márka

Márkanév és arculati elemek

Webdesign

Weboldal szövegírás

Konverzióoptimalizált weboldal építés

Weboldal gyorsaság

Weboldal biztonság

Vásárlási élmény optimalizálása

Reszponzivitás

Mérés

Vevőszerzés

Hirdetés szöveg írása

Hirdetés kreatív készítése

Facebook, Instagram, TikTok platform ismerete

Google Ads ismerete

E-mail automatizmusok készítése

Kampány készítése

Influencer marketing

Keresőoptimalizálás

Konverzióoptimalizálás

+1 - Cégépítés

Eladások skálázása

Pénzügy

Termékmenedzsment

Emberi erőforrás menedzsment

Vezetés

Logisztika menedzsment

Ügyfélszolgálat menedzsment

Jog és szabályozás

Stratégiai tervezés

Ma már elég sok helyről lehet tanulni ezeket, például blogokból, YouTube videókból, fizetős kurzusokon, egyetemen. Na jó viccelek, az egyetemen ilyet nem tanítanak 😈. A probléma az, hogy tényleg komplex tudásra van szükség. Ha különböző helyekről tanulsz, amelyek nincsenek összhangban egymással, akkor mindig csak épp annyit fogsz megtanulni, hogy az ne érjen szinte semmit. Mi 2015 óta tanítunk weboldal és webshop készítést, több mint 2.500-an tanultak nálunk, és több mint 50 webshopot építettünk ügyfelek számára. 2020-ban elindítottunk egy webshopot, hogy megtapasztaljuk minden apró gyakorlati elemét a webáruház üzemeltetésnek. Fejlesztettünk, dolgoztunk, ötleteltünk, skáláztunk szorgalmasan. Így mára eljutottunk oda, hogy egy 16 hetes képzés keretén belül Téged is megtanítsunk mindenre, ami ahhoz kell, hogy sikeres webshopos vállalkozó legyél. A mi elnevezésünk szerint:

Eshopper tanfolyam

Építs profitábilis webshopot 4 hónap alatt

A tréningünk célja, hogy 0-ról eljuttassunk addig, hogy a végére egy profitábilis webshopod legyen.

Amit utána bármikor meg tudsz ismételni akár egy másik témában.

Vagy fel tudod skálázni évi 1-5-10 vagy akár 100 milliós szintre is.

Egy olyan tanulási folyamatot építettünk ki, aminek a segítségével a gyakorlatban építheted fel az első webáruházadat.

A szükséges készségeket ténylegesen elsajátítva olyan tudás birtokában leszel, amivel teljesen megváltoztathatod az életed.

Korábbi Eshoppert végzett tanulók

Tematika

Webinár időpontja

Webinár témája

Videók

Feladatok

Webinár

Üdv az Eshopper 2. évadban

ÉLŐ TALÁLKOZÓ – Eshopper modell

Piackutatás

Termékbeszerzés esettanulmány

Márka létrehozása

Webshop tervezése

Képes és videós hirdetések készítése

Hirdetés kampány beállítása

Webáruház alapbeállítások

Oldalak felépítése

Webáruház funkciók

E-mail automatizmusok elkészítése

Webáruház tesztelés

Termék tesztelés

Cégépítés

2. ÉLŐ TALÁLKOZÓ

Milyen témákból áll az Eshopper képzés

1. modul: Eshopper modell és 1. Élő találkozó

Az Eshopper képzés 1. modulja az előkészületekről szól.

A tananyag nagy részét és a termékválasztást az 1. élő találkozón fogom bemutatni.

Online pedig megismered a belső felületünket és az egész képzésnek a pontosabb működését.

Kicsit mentálisan előkészülünk a nagy feladatnak, hogy felépíts egy profitábilis webshopos vállalkozást.

Belecsapunk már az üzleti modell megértésébe is, pénzügyi tervezésbe, tehát minden szinten felkészülünk.

A modul végére pontosabb személyes, üzleti célokkal és tervekkel leszel gazdagabb.

Az Eshopper képzés 2. moduljában már belevágunk az igazi munkába.

A cél, hogy megértsd mitől értékes egy termék a piacon és miként tudsz elkezdeni keresni ilyeneket.

Egy érdekes koncepción keresztül mutatom be a világ összes termékének az érték piramisát, majd egy szuper táblázatbon keresztül értheted meg jobban, milyen termék az, ami valószínűleg nyertes termék lesz.

A modul lényege viszont az lesz, hogy felgyűrd az ingujjadat és nekikezdj kutatni jobbnál-jobb termékek után.

Egyértelműbb és különlegesebb módszereket is mutatok a termékkeresésre, amikből garantáltan találni fogsz jó ötleteket, amelyeket sikeresen megvalósíthatsz és vállalkozássá formálhatsz.

Valamint mindenki kap tőlünk egy nyertes terméket, amivel igazán hatékonyan meg tudod tanulni a kurzus összes modulját, hogy később már rutinból tudj felépíteni újabb és újabb webshopokat a termékeidnek. 

Az Eshopper képzés 2. moduljában már belevágunk az igazi munkába.

A cél, hogy megértsd mitől értékes egy termék a piacon és miként tudsz elkezdeni keresni ilyeneket.

Egy érdekes koncepción keresztül mutatom be a világ összes termékének az érték piramisát, majd egy szuper táblázaton keresztül értheted meg jobban, milyen termék az, ami valószínűleg nyertes termék lesz.

A hét lényege viszont az lesz, hogy felgyűrd az ingujjadat és nekikezdj kutatni jobbnál-jobb termékek után.

Egyértelműbb és különlegesebb módszereket is mutatok a termékkeresésre, amikből garantáltan találni fogsz jó ötleteket, amelyeket sikeresen megvalósíthatsz és vállalkozássá formálhatsz.

Az Eshopper kurzus 3. moduljában elméleti leckék lesznek főleg amik alapján egyre mélyebben el tudsz merülni a termékek és vállalkozások lekutatásában.

A vállalkozói és marketing stratégia legfontosabb részeit nézzük meg, amire igazából minden épül.

Hogy ne csak elméleti síkon mozogjunk a gyakorlatban is bemutatom hogy én hogy megyek végig a kutatás folyamatán.

Neked is hasonlóan kell majd tovább kutatnod az ötleteidet.

Merthogy a cél az lesz hogy eldöntsd melyik termékkel mész tovább, mire építesz vállalkozást.

Az Eshopper tréning 4. modulja azért lesz igazán izgalmas, mert itt már pénzt kell befektetned.

A termékbeszerzéskor a legjobb lehetséges beszállítóktól akarunk a lehető legolcsóbban termékeket vásárolni.

Ez egy külön pozíció kereskedő cégeknél, de mi 1 modul alatt megtanítjuk a legfontosabb megoldásokat, amikkel sokkal magabiztosabban tudsz belecsapni az igazi munkába.

Miután megértettük az alap összefüggéseket, megnézünk platformokat ahol a leginkább megéri beszerezni a lehetséges nyertes termékeidet.

Beszélünk a jogi lehetőségekről is, hogy szabályosan és kockázatmentesen tudj vállalkozást indítani.

A cél a mintaterméked megrendelése lesz, de a hosszútávú, nagyobb számú rendelésekről is tanítok, hogy már most megértsd mi lesz a célod a jövőben.

Az 5. modulban elkezdünk a márkáról és a webdesignról tanulni.

Mik a legfontosabb arculati elemek, amikre minden online vállalkozásnak szüksége van.

Hogyan lehet egyszerűen egyedi megjelenést kitalálni, milyen az igazán kiváló logó, színpaletta és betűtípus.

Hogyan nevezd el a vállalkozásod, hogy az egyedi legyen.

Minden márka elemet rendszerezünk, hogy később ezeket használjuk fel a webdesign és marketing során.

Az Eshopper tréning 6. moduljában a meglévő adatainkat, információinkat, gyűjtéseinket és arculati elemeinket felhasználva elkezdjük megtervezni a webshopot a Figma-ban.

Az Eshopper Webdesign Sablon lesz a segítségünkre, ami egy design rendszert ad, szakaszokat, amiket felhasználva simán legózhatunk.

Az összes oldal konkrét sablonját odaadjuk, amit már csak ki kell tölteni az egyedi tartalmaiddal.

A weboldal szövegírás lesz a másik fontos része a modulnak, mivel meg kell írni azokat a marketing fókuszú szövegeket, amelyek segítenek meggyőzni a látogatókat a vásárlásról.

A modul végére lesz egy kész webshop terved.

Belecsapunk az igazi marketinges témákba a 7. modulban.

A különböző taktikákat értékeljük és kiválasztjuk azokat, amelyek a legjobban működhetnek a kezdetekben.

Matekozunk kicsit és kialakítjuk a marketing stratégiánkat.

Megtanulunk olyan tartalmakat és hirdetéseket készíteni, amik ma is hatásosan működnek. Több példán keresztül megtanulod, milyen is egy tökéletes videós és képes hirdetés, valamint visszamodellezzük a legnagyobb és legnépszerűbb cégek hirdetéseit, miért is működtek olyan jól.  

 

A 8. modulban pedig teszteljük az előző modulban készített képes- és videós hirdetéseket, amiket készítettünk.

Pontosan megmutatjuk, hogy a különböző felületeken hogyan kell a hirdetéseket beállítani úgy, hogy a lehető legjobb elérést generáljanak.

 

A választott terméked is végig megy az éles termék tesztelési stratégián. Szinte junior marketingessé válsz a modul végére, aki képes lesz olyan hirdetéseket összerakni, amivel vásárlókat tud szerezni a saját webshopjába.

A 9. modulban rátérünk a funkcionális webshop építésre.
Elsőnek is adunk ingyenes tárhelyet és domain nevet, hogy erre ne kelljen költened.

Segítünk minden nehezebbnek tűnő technikai akadályt megugrani és lépésről lépésre haladva feltelepítjük a WordPress-t és elvégezzük a legfontosabb beállításokat.

Az ingyenes WooCommerce bővítménnyel felruházzuk a weboldalt webáruházas funkciókkal.

Megismerjük a részeit, a kihagyhatatlan opciókat és mindent beállítunk.

A globális beállításokhoz is hozzányúlunk, amihez felhasználjuk az arculati elemeinket, ami felgyorsítja a későbbi oldalak építését.

Az oldalak felépítése tűnik a leginkább webshop készítésnek és végre ide is eljutunk a 10. modulban

A korábbi terveink alapján és az Eshopper Webdesign Sablon WordPress változatának a segítségével pofonegyszerű lesz felépíteni a webáruházad oldalait.

Tanulunk az Elementor oldalépítő működéséről, helyes használatáról és a gyors kivitelezésről.

Mobilra is optimalizálunk és a modul végére már egyedül is képes leszel oldalakat építeni és módosítani.

Az igazán webshopos funkciók beállítására a 11. modulban kerül sor.

Termék és termékkategória oldalak, fizetési és szállítási opciók beállítása lesz a terítéken.

A webáruházakban lévő ügyfélélményt optimalizáljuk, hogy a legnagyobb eséllyel legyen konverzió, vásárlás.

A WooCommerce ideális használatát fogod elsajátítani a modul végére.

A 12. modulban az egyik legjobban megtérülő marketing taktikát vesszük be, az e-mail marketinget.

Kiválasztjuk a legjobb szoftvert, amit hosszú távon érdemes használni a webshopodban.

Megértjük a csatorna hasznát és működését, majd pedig egyedivé tesszük a sablon automatizmusokat.

Minden beállítás után, ingyen fogsz tudni új vásárlókat szerezni marketinges leveleken keresztül.

A tanfolyam vége felé eljön a tesztelés ideje. Duplán.

Elsőnek eljutunk oda, hogy letesztelünk mindent a webshopodban, hogy a lehető legstabilabb rendszerbe érkezzenek a potenciális vásárlók.

Ez egy kulcsfontosságú pont, és a segítségünkkel rendkívül gördülékenyen fog menni a folyamat. 

Mi azon leszünk, hogy mindenkinek tökéletes legyen a webshopja. 

A webáruház tesztelését követően pedig elindul a legizgalmasabb és legstresszesebb időszak – a termék(ek) tesztelése hirdetésekkel.

Kiderül, hogy sikerül-e úgy hirdetni a termékeidet, hogy vásárlásokat generálj.

Igaz, hogy a képzés itt szinte véget is érhetne, de mi gondoltunk arra is, hogy mi tévő legyél, ha beindul a szekér. Rengeteg olyan tananyagunk van még, ami segít az első nagyobb rendelésedben, a további pénzügyi tervezésben, hirdetések skálázásában és a vállalkozásod továbbépítésében.

Az Eshopper utolsó moduljában a cégépítésre fektetjük a hangsúlyt, ami a webshopos vállalkozásod jövőjét foglalja magába.

Megtanulhatod, hogyan optimalizáld a szállítást, milyen lehetőségeid vannak a logisztikai cégek terén, mi tévő legyél akkor, ha egy nagyobb rendelést kell leadnod, és rengeteg egyéb hasznos információ. 

Az Eshoppert egy Záró élő találkozóval fejezzük be, ahol az elmúlt 4 hónap tanulságait és sikereit osztjuk meg egymással. Itt már nincs semmilyen feladat, csupán beszélgetünk egy jót, megünnepeljük, hogy sikeresen elvégezted a képzést, és beszélgetünk a vállalkozásod következő időszakáról. 

A tananyagokon túl

Több, mint egy kurzus
A videós tananyagok és online kurzusok egyik legnagyobb rajongója és fogyasztója vagyok. 5.000 óránál is több oktatás célú videót néztem már meg (lehet 10.000-nél is több, de ezt nem mertem leírni). Emiatt is indítottam el a vállalkozásomat, mert felfedeztem, hogy a videós oktatásban óriási a potenciál – nekem is megváltoztatta az életemet. És ez így is van, arra viszont rájöttem, hogy kevesen működnek úgy, mint én, aki 1 hét alatt ledarál olyan képzéseket, amelyeket 4 hónapra terveztek. Ahogy ezt szép lassan megértettem, a videós anyagainkon felül a tanfolyamainkat elkezdtük megtölteni rengeteg olyan funkcióval, segítséggel, feladattal, ami azért került be a csomagunkba, hogy elérd a célodat. Mindent annak vetünk alá, hogy képzéseink kitűzött célját a lehető leghatékonyabban támogassuk a számodra. Ide tartozik az is, hogy szórakoztasson a tanulás, vagy hogy megismerj hasonló gondolkodású embereket. Egy jól megkomponált tanulási folyamat több, mint tananyagok sokasága.

🎬 14 élő webinár + Hibrid oktatás

Amelyeken felteheted a kérdéseidet is

Te is vásároltál már online kurzust, de nem fejezted be?

Ne aggódj, rengetegen vannak így vele.

A leghatékonyabb tanulási módszer, ha az elméleti oktatáson felül rendszeres élő alkalmakon keresztül lépésről-lépésre haladva megkapod azt a tudást, ami szükséges a szintlépésedhez.

Ez nálunk élő találkozókon és a “keddi webinárokon” történik meg.

Általában keddenként 19:00-kor Bence, Dani vagy én (Attila) összeülünk a diákokkal, és az adott modul témájában egy gyakorlati workshopot tartunk.

Kiegészítjük a heti tananyagot, ellenőrizzük a házi feladatokat, haladunk a gyakorlati projekttel, kutatunk, designolunk és építünk, marketingezünk. Éppen, amire szükség van.

És a végén pedig kérdezhetsz is.

👋 2 élő találkozó

Vásárolj barátokat

Az életemet legjobban azok a képzések változtatták meg, amelyekben megismerhettem más embereket is.

Hasonló célokért jelentkeztünk, így 1 közös pont már mindenképp volt bennünk, ami eszméletlen jó érzés.

A gyerekkori barátaimon kívül a személyes kapcsolataim nagy része ilyen tréningekről indult, így ennél a képzésnél ebbe is extra energiákat akartunk beletenni.

Emiatt lesz egy indító, kick-off találkozó, amin az elméleti tudáson felül akár életreszóló barátokat is szerezhetsz.

A képzés végén pedig szintén egy nagy eseménnyel zárjuk majd le a 4 hónap csatáját.

Kihívással teli időszak lesz az életedben, ami egy támogató társasággal sokkal könnyebben és élvezetesebben fog menni.

Együtt sírunk, együtt nevetünk, együtt fejlődünk.

Ingyenes tanulói tárhely

🌐 Ingyenes domain + tárhely

Kockázatmentes tanulás

Ahhoz, hogy webshopot építs szükség van egy domain névre (pl. wpkurzus.hu) és egy tárhelyre, ami évente kb. 15.000 Ft.

Az első webáruház ötletedben viszont lehet, hogy az elején nem leszel teljesen biztos, így ezt megspóroljuk neked.

Építsd fel a webshopod az ingyenes tanulói tárhelyünkön, és ha úgy érzed, hogy ez egy igazi projekt lehet, ráérsz akkor megvásárolni ezeket a szükséges alapokat.

A marketing és az eladásra váró termékek beszerzési költségén kívül nincs is feltétlen szükség más kiadásra a mi egyedi rendszerünkben.

🗒️ Munkafüzetek, segédletek, táblázatok

20+ segédanyag

Hogy egyszerűbbé tegyük a komplex témákat, létrehoztunk olyan segédanyagokat, amelyek napokat vagy akár heteket spórolhatnak.

A gyakorlatban való fejlődéshez muszáj a valóságban is megcsinálnod bizonyos lépéseket, amiket leegyszerűsítünk neked, hogy fókuszáltan tudj haladni.

Néhány segédlet azokból, amiket odaadunk a számodra:

  • Webshop készítés akcióterv
  • Piackutatás és szövegírás segédlet
  • Termék értékelő táblázat
  • Pénzügyi és cashflow tervező
  • Inspirációs Design Raktár
  • WordPress funkciólista és bővítménytár
  • Adatvédelmi tájékoztató minta
  • Általános szerződési feltételek minta
  • Weboldal tesztelés csekklista

🤖 AI a webshopozásban

Mesterséges Intelligencia nélkül nincs értelme

Olyan kapukat nyitott meg ez a világot megváltoztató technológia, amit vétek lenne kihagyni.

Ráadásul pont azokban a feladatokban segít, amik kezdők számára a legnehezebbek:

  • Kutatás
  • Webszövegírás
  • Hirdetési szövegírás
  • Tartalom készítés

Hétről-hétre jönnek az újdonságok, de folyamatosan csatornázzuk be az infókat a már most is meglévő több mint 300, direkt Eshoppereknek gyűjtött prompt mellé.

Olyan eszköz került a kezünkbe, aminek a használatát most még időben megtanulhatod, hogy igazi versenyelőnyre tehess szert.

🛒 Eshopper Webdesign Sablon

Ctrl+C - Ctrl+V webáruház

A webshop tervezéséhez és készítéséhez nem kell webdesignernek vagy programozónak lenni, de építési munkákat igényel.

Igaz, hogy rengeteget fogsz fejlődni a design és programhasználat területén, de az igazán minőségi eredmény legfontosabb eleme az Eshopper sablon lesz.

A világon sehol máshol nem létező megoldásunk segítségével szinte instant a kezedbe kapsz egy olyan webáruház alapot, amiért a weboldal készítést kérő ügyfeleink 300.000+ Ft-t fizetnek.

Megtanítunk a mesterévé válni, hogy utána rapid sebességgel tudj ötleteket tesztelni és a sikeres ötlettel pedig elindítani saját vállalkozásodat.

Ettől leszel igazán hatékony Eshopper.

Hallgasd meg, mit mondanak korábbi tanulónik

WPFegyvertár grafikája

6 hónap WPFegyvertár előfizetés

utána 65% kedvezmény

Az Eshopper képzés anyaga nagy részben a bele tartozó tanfolyamokból áll össze. Viszont vannak olyan funkciók, bővítmények, megoldások, amelyek már haladóbbak, de nincs feltétlen mindenkinek szüksége rájuk.

Ezért jött létre a WPFegyvertár, hogy aki többet akar, akinek plusz segítségre van szüksége, aki egy támogató közösségbe akar tartozni, aki hozzáférne több millió Ft-ba kerülő bővítményekhez, az kedvezményesen meg tudja ezt tenni.

A tréning során itteni tananyagokat is feldolgozunk.

Ehhez adunk az új tagoknak 6 hónap hozzáférést, utána pedig 65% kedvezményt a havidíjadból.

Mi tartozik a WPFegyvertárba?

Érdekelnek a WPFegyvertár részletei? Nézd meg itt!

WPFegyvertár bővítmény logók
Elementor logo
Woocommerce logó
WPRocket logó
Crocoblock logó
Affiliate WP logó
Fluent forms logó
Learndash logó
Restrict Content Pro logó
WPAmelia logó
Seopress logó
Simple Pay logó
Convert Pro logó
WP All Import logó
Akeeba logó
Ultimate Addons logó

és még sok másik bővítmény… 🙂

Eszközök, szoftverek, letöltések

A képzésünkhöz rengeteg olyan eszköz, szoftver és letölthető „cucc” tartozik, amelyeknek az elkészítése túlzás nélkül több 100 munkaórába került számunkra. Ezek egy része külön-külön szétszórva megvásárolhatóak más helyeken, ehhez kapcsoltam az értéküket. Az igazi csoda az egészben az, hogy ezek együttesen a hatás többszörözés miatt felhúzzák az értéküket, mert integrálnak egymással, együtt működnek igazán jól. Mindent odaadunk, amivel segítjük a munkádat.

Érték összesen: 885.000 Ft

Eshopper Webdesign Sablon (Figma)

~40.000 Ft

Eshopper Elementor Kit (Elementor Kit)

~40.000 Ft

Adatvédelmi Nyilatkozat sablon

~20.000 Ft

Általános Szerződési Feltételek sablon

~100.000 Ft

Pénzügyi terv táblázat

~10.000 Ft

Nyertes termék ötlet adatbázis (100+)

~40.000 Ft

Termék értékelő táblázat

~100.000 Ft

Eshopper piackutatás munkafüzet

~10.000 Ft

ChatGPT promptok

~40.000 Ft

Termék beszerzés matek táblázat

~10.000 Ft