WPKurzus Blog
Maradj naprakész a bejegyzéseinkkel!
Gutenberg – WordPress 5.0 – Az új bejegyzésszerkesztő
2015 óta minden nap a WordPress-szel kelek és fekszek és ez a legnagyobb frissítés, amit eddig tapasztaltam. A WordPress bejegyzésszerkesztője nem csak ráncfelvarráson esett át, hanem egy komplett arcátültetésen. Jó nekünk ez a változás, megéri frissíteni?...
Hogyan szerezd meg az első vásárlód a webáruházadban?
Kész a kemény munkával összerakott webshopod. De mi jön ezután? Hogyan szerezz vásárlókat? Rengeteg olyan módszer van, amivel el lehet indulni. Összeszedtem neked 37 különböző marketinges ötletet, amivel be tudod indítani az e-kereskedelmi vállalkozásodat. Ez inkább...
Mennyi pénzből készíthetsz WooCommerce webáruházat?
Egy új webshopnál igenis fontos, hogy mennyibe kerül elkészíteni, főleg, ha egy induló, még nem bejáratott vállalkozásról van szó. Ráadásul nem csak az indulás, hanem az üzemeltetés költsége is kulcskérdés. A WooCommerce-szel elég olcsón el lehet indulni, így...
WooCommerce vagy Shopify? Melyik a jobb webáruházmotor?
A nagy webáruház téma! Rengeteg webshop motor található a neten, de a legtöbb ma már eltörpül a 2 nagyágyú mellett. A Shopify és a WordPress-alapú WooCommerce népszerűsége robbanásszerűen megnőtt az elmúlt pár évben. Ez nem a véletlen műve. Mind a két megoldás...
A StudioPress sablonok előnyei és hátrányai
A WordPress univerzumban a sablonok sokasága ma már inkább problémát jelent, mint előnyt. A honlapkészítéshez sokan azzal kezdenek neki, hogy a sablonerdőben keresve egyre elveszettebbnek érzik magukat, majd frusztráltan hajtják le a monitort, mert nem tudnak...
A weboldalkészítés 3 alappillére
Be kell vallanom, amikor eldöntöttem, hogy weboldalkészítést, ezen belül is WordPress-t akarok tanítani, még nem tudtam, hogyan strukturáljam pontosan azt a tudást, amit át szeretnék adni. 2016 elején még egy, a mai anyaghoz képest kezdetleges, csak a WordPress-t és...
Tartalommarketing kezdő bloggereknek: hogyan válassz témát, kulcsszavakat
A tartalommarketingben óriási lehetőségek rejtőznek. Ez a cikk abban segít, hogy megfelelően tudj témákat és kulcsszavakat meghatározni.
80/20 a weboldalkészítésben – Miért ne vessz el a részletekben?
Hallottál már a Pareto-elvről? Van, aki szerint nem több, mint számmisztika. Szerintem viszont egy nagyon érdekes szabályszerűség, amit a weboldalad elkészítése kapcsán sem szabad szem elől tévesztened. Nézzük meg, hogyan hasznosítsd ezt a mindentudó...
Avada vagy Divi? Melyik WordPress sablont válaszd?
Az egyik leggyakoribb kérdés, amit weboldal indításával kapcsolatban kapok, hogy "Melyik WordPress sablont válasszam?". Az már egyértelmű szinte mindenki számára, hogy prémium sablont érdemes választani, így a kérdést gyorsan le szoktuk redukálni 2...
Blog vagy weboldal? Mi a különbség közöttük?
Egyre több magánember és vállalkozás indít saját blogot vagy weboldalt. De mi is a különbség a kettő között? Van egyáltalán különbség? Az elején nekem se volt egyértelmű, hogy ugyanaz-e a blog és a weboldal. Ha benned is vannak még megválaszolatlan kérdések a témával...
Hogyan bővült a WPKurzus csapata?
2 év magányos harc után eljött az idő, hogy felvegyük az első segítséget a WPKurzushoz. Féltem, de egyben nagyon vártam is, hogy mikor jön el ez a pillanat. Most, hogy túl vagyunk rajta, úgy érzem, ideje veled is megosztanom a gondolataimat. Ez a bejegyzés most nem a...
A/B teszt esettanulmány: 1 vagy 2 lépéses feliratkoztatás
Minden vállalkozásnál fontos a leadek, érdeklődők generálása és továbbléptetése az értékesítési csatornánkban. Az email listára való feliratkoztatás az egyik leggyakoribb módszer beléptetni őket a rendszerünkbe. Ha erre fizetett hirdetéseket is használunk, akkor jó...
Mentorship – A legjobb program fiatal vállalkozóknak?
Rakj össze 15 sikeres vállalkozót és 15 feltörekvő tehetséget. Erről szól a Mentorship. Büszke vagyok rá, hogy én lehettem az egyik tehetség. Ebben a bejegyzésben szeretném elmesélni, hogy miről szólt és mit is adott számomra Magyarország legjobb fiatal vállalkozókat...
Kik az igazán értékes látogatóid, avagy konverziók mérése Google Analyticsben
Ha már van egy weboldalad, megtetted az első lépéseket ahhoz, hogy online látogatóid, majd feliratkozóid, ügyfeleid legyenek! Egy WordPress oldal fáradságos létrehozása azonban, bármilyen fájdalmas is ezt tudomásul venni, valójában csak az első lépése a hatékony...
14 Facebook Egyéni Célközönség beállítás, amit Neked is használnod kell a sikerhez!
Az egyéni célközönség az egyik legjobb eszköze a Facebookon lévő marketingnek. Különböző szabályok alapján szinte bármilyen szegmenst létre tudsz hozni, amikkel később sokkal jobban célozhatod meg a potenciális vásárlóid. A sok beállítás miatt nehéz...